"Dengan nama Allah, Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhan-Nya dan meninggalkan larangan-Nya), nescaya akan diberikannya kelapangan (jalan keluar dari segala perkara yang menyusahkannya). Dan diberikanya rezeki yang tidak disangka-sangka. Dan (ingatlah), sesiapa yang bertawakal (berserah diri bulat-bulat) kepada Allah, maka dicukupkan baginya (keperluan untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala yang di kehendaki-Nya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu."

Surah At-Talaq : Ayat 2 & 3 (Ayat Seribu Dinar)


NOTE : SIMKAD Tone Excel/Tone Plus memberikan Anda PENDAPATAN 3 KALI Sebulan berbanding simkad-simkad lain dalam pasaran

Tuesday, October 17, 2017

Tone Excel - Simkad Jutawan - 100% Online

BEKERJA ONLINE DARI RUMAH


SIMKAD JUTAWAN TONE EXCEL (T.E)
FINANCIAL FREEDOM
TRUELY RECURRING PASSIVE INCOME
- PENDAPATAN PASIF BERULANG-ULANG YANG SEBENAR -

[VIDEO] Tuan Mazelan Abas - Usahawan Simkad, Kini JUTAWAN Telco - Tune Talk Tone Excel - Income Terkini RM500,000 Setiap Bulan !!

Senarai Income/Pendapatan Pengguna Tune Talk Tone Excel. Anda Bila Lagi ?? Takkan Tengok Jer...
Teruskan kerjaya anda sebagai siapa pun. Doktor, Jurutera, Perunding Takaful, Agen Insurans, Agen Hartanah, Akauntan, Kakitangan Awam, Kakitangan Swasta, Cikgu, Cikgi, Pensyarah, Pelajar, Tukang Masak Chef, Buruh Binaan, Kontraktor, Pemandu Bas, Pemandu Teksi, Surirumah, Juruteknik, Mekanik atau sesiapa sahaja, teruskan kerjaya anda itu.

Anda hanya perlu TUKARKAN SIMKAD anda hari ini dan buka perniagaan dengan gadget yang telah lama ada dalam poket anda. Jadikan gadget itu sumber pendapatan pasif yang luar biasa hebat dan memberi anda pendapatan yang banyak, cepat, mudah dan berulang-ulang setiap bulan. 

Anda tak perlu berhenti kerjaya anda untuk memulakan bisnes Tune Talk Tone Excel. Ini adalah bisnes barang keperluan yang memang anda akan gunakan setiap saat, sepanjang hari, selagi anda dikurniakan nikmat nyawa oleh Allah S.W.T.


Kini Perniagaan TONE EXCEL bergerak mengembangkan "Network" secara AUTOMATIC dengan bantuan ROBOT AUTODOWNLINE 100% ONLINE. Harus diingat, TIDAK ada satu pun perniagaan yang tak memerlukan modal. Tetapi dalam perniagaan Tone Excel ini, modal perniagaan sudah dikira paling minimum.

$$ Modal RM120

Sila KLIK pada gambar WANG KERTAS untuk mendaftarkan diri.

Modal RM120



Kepada rakan-rakan yang ada masalah mencukupkan modal RM120 tadi, jangan risau..kawan-kawan hanya perlu menyediakan RM20 SAHAJA untuk memulakan perniagaan TONE EXCEL ni..
YA !! RM20 SAHAJA !!
Sila KLIK pada gambar wang kertas RM20 di bawah untuk mendaftarkan diri. 

Buat rakan-rakan niaga TONE EXCEL yang sudah sedia menjadi ahli Tone Excel tetapi menjalankan perniagaan secara OFFLINE, sekarang ada cara untuk kawan2 menjalankan bisnes secara 100% ONLINE tanpa perlu membeli simkad baru.

Website 100% ONLINE + Robot Autodownline dari Team AutoNetwork (ANW) hasil bimbingan Tuan Yazid Daud - TYD (Salah Seorang Mentor/Otai Tone Excel) ini "mengizinkan" kawan2 mengekalkan IDP sedia ada. Untuk mendapatkan Website 100% ONLINE + Robot Autodownline dari Team AutoNetwork (ANW), kawan2 hanya perlu Modal RM20 sahaja. Sila KLIK pada gambar WANG KERTAS untuk mendaftarkan diri.

Modal RM20




Alhamdulillah, baru-baru ini pada 20 Februari 2016, di majlis Open House CNY 2016 Tone Group, telah menyaksikan perlancaran Tone Group Big Prepaid MasterCard buat ahli-ahli Tone Excel & Tone Plus. Inilah yang kami nanti-nantikan, satu cara yang lebih mudah untuk semua ahli Tone Group menerima komisyen. Komisyen bulana terus dimasukkan ke dalam akaun TONE GROUP BIG PREPAID MASTERCARD ni.


Bagaimana cara untuk memohon TONE GROUP BIG PREPAID MASTERCARD ni? Ikut langkah dalam gambarajah di bawah. Langkahnya sungguh mudah! Jangan lepaskan peluang ini.


Antara kelebihan-kelebihan TONE GROUP BIG PREPAID MASTERCARD ni ialah :-


=================== $$ ===================



SIAPA PATUT JOIN T.T.T.E
1) SEMUA Pengguna Handphone
2) SEMUA Individu Berusia 12 Tahun Ke Atas
3) SEMUA Pemegang MyKAD (Warganegara)
4) SEMUA Pemegang Passport (Warga Asing)
5) SEMUA Pemegang Kad Pengenalan Polis
6) SEMUA Pemegang Kad Pengenalan Tentera
7) SESIAPA Sahaja Yang Mahu INCOME Lumayan Dari Sekeping SIMKAD






Kalau ingin berniaga, tetapi takde idea nak berniaga apa dan tak mahu keluar modal besar, join la bisnes telco yang sedang hot sekarang. Bisnes Tune Talk Tone Excel. Tukarkan SIMKAD anda kepada mesin ATM buat duit. Bisnes cepat, mudah, dapat banyak, income berulang-ulang dan berbaloi-baloi.

Buka perniagaan anda sendiri dengan modal yang sangat kecil !!

- Yuran Seumur Hidup Serendah RM20 Sahaja !!
- Dapat FREE Top-Up RM30 !!
- Dapat FREE 1GB Internet Data Sebulan
- Dapat FREE Robot Autodownline (Robot Kerja Untuk Kita)

- Boleh berniaga 24 Jam
- Boleh berniaga dimana-mana saja
- Tak perlu ada "Physical Shop"
- Tak perlu simpan banyak stok

Tugas Anda :
Step 1 - Tukar SIMKAD anda hari ini
Step 2 - Top-Up macam selalu anda Top-Up
Step 3 - Kongsi dan perkenalkan kelebihan2 SIMKAD T.T.T.E kepada keluarga, rakan2, jiran2 dan sesiapa saja.

CUKUP SENANG BUKAN ??


Masih lagi takmau join ?? 

Anda tak join hari ini, lagi 2, 3 hari anda akan Top-Up atau bayar bill postpaid jugak kan? Apa anda dapat dari duit yang keluar tu? Fikir-fikirkan..


HUBUNGI KAMI:
ABDUL KHALIQ HJ. ABDUL RASHID
ROHAZLIN HJ. ZUKKAFLI
Perunding Telekomunikasi
(Telecommunication Consultant)
Sales & Marketing (Online)
KR Group
012 - 2246807 [Khaliq]
012 - 2723241 [Rohazlin]


Disclaimers: Laman Web ini adalah hak milik  http://electroniccash.blogspot.com . Segala kandungan laman web ini yang berkaitan Program Rujukan Komuniti WOW adalah pandangan peribadi pemilik. Angka-angka anggaran pendapatan adalah sekadar simulasi. Hasil sebenar pendapatan individu bergantung kepada usaha dan ikhtiar masing-masing. Untuk maklumat lebih lanjut berkenaan Program WOW dan Tune Talk Tone Excel, sila ke laman web rasmi syarikat http://www.toneexcel.com 

No comments: