"Dengan nama Allah, Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhan-Nya dan meninggalkan larangan-Nya), nescaya akan diberikannya kelapangan (jalan keluar dari segala perkara yang menyusahkannya). Dan diberikanya rezeki yang tidak disangka-sangka. Dan (ingatlah), sesiapa yang bertawakal (berserah diri bulat-bulat) kepada Allah, maka dicukupkan baginya (keperluan untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala yang di kehendaki-Nya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu."

Surah At-Talaq : Ayat 2 & 3 (Ayat Seribu Dinar)


NOTE : SIMKAD Tone Excel/Tone Plus memberikan Anda PENDAPATAN 3 KALI Sebulan berbanding simkad-simkad lain dalam pasaran

Wednesday, October 25, 2017

KENALI OWNER SIMKAD YANG ANDA GUNA

CELCOM

Ditubuhkan pada tahun 1988. Chief Executive Officer (CEO) kepada Celcom ialah Dato Sri Shazzali Ramly.


MAXIS



Diasaskan pada tahun 1993. Chief Executive Officer (CEO) kepada Maxis ialah Tan Sri T. Ananda Krishnan yang juga memiliki perniagaan lain seperti Astro & rangkaian pawagam Tanjung Golden Village (TGV).


DIGI

Dilancarkan pada tahun 1995. Chief Executive Officer (CEO) Digi ialah Mr. Morten Lundal, seorang yang berbangsa Yahudi dari Norway.


U-MOBILE



Ditubuhkan pada tahun 1998. Chief Executive Officer (CEO) U-Mobile ialah Tan Sri Vincent Tan, yang juga pemilik Berjaya Group.


XOX



Dijenamakan & dipasaran pada tahun 2005. Chief Executive Officer (CEO) kepada XOX ialah Datuk Eddie Chai.


ONEXOX



Dilancarkan pada tahun 2014. Chief Executive Officer (CEO) OneXOX ialah Tuan Bobie Farid.


REDTONE


Ditubuhkan pada tahun 2008. Penjenamaan semula kepada pelan pascabayar REDONE pada tahun 2012. Chief Executive Officer (CEO) Tuan Farid Yunus.



ALTEL

Diasaskan pada bulan Oktober tahun 2015. Chief Executive Officer (CEO) kepada Altel ialah Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary. Tan Sri Syed Mokhtar juga memiliki sebuah empayar perniagaan yang mahsyur iaitu Al-Bukhary Group of Companies.



TUNETALK



Dilancarkan pada bulan Ogos tahun 2009. Chief Executive Officer (CEO) kepada Tunetalk ialah Mr. Jason Lo, yang mana beliau juga adalah seorang artis di dalam industri seni tanahair.



TONE EXCEL

Ditubuhkan pada bulan Februari tahun 2010.


TONE PLUS

Ditubuhkan pada tahun 2012.



Kedua-dua talian pra-bayar TONE EXCEL & TONE PLUS bernaung di bawah syarikat TONE GROUP SDN.BHD. sebagai perniagaan Program Rujukan (Referral Program). Founder kepada syarikat ini ialah Tuan Neillson Tong.

Founder Tone Group Sdn. Bhd. - Tuan Neillson Tong



HUBUNGI KAMI:
ABDUL KHALIQ HJ. ABDUL RASHID
ROHAZLIN HJ. ZUKKAFLI
Perunding Telekomunikasi
(Telecommunication Consultant)
Sales & Marketing (Online)
KR Group
012 - 2246807 [Khaliq]
012 - 2723241 [Rohazlin]

No comments: