"Dengan nama Allah, Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhan-Nya dan meninggalkan larangan-Nya), nescaya akan diberikannya kelapangan (jalan keluar dari segala perkara yang menyusahkannya). Dan diberikanya rezeki yang tidak disangka-sangka. Dan (ingatlah), sesiapa yang bertawakal (berserah diri bulat-bulat) kepada Allah, maka dicukupkan baginya (keperluan untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala yang di kehendaki-Nya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu."

Surah At-Talaq : Ayat 2 & 3 (Ayat Seribu Dinar)


NOTE : SIMKAD Tone Excel/Tone Plus memberikan Anda PENDAPATAN 3 KALI Sebulan berbanding simkad-simkad lain dalam pasaran

Wednesday, April 24, 2013

Fahami Makna Bacaan Dalam Solat

Kita menunaikan solat Lima (5) waktu sehari semalam..dicampur dengan pelbagai solat sunat untuk menampung kekurangan pada solat-solat fardhu..akan tetapi, fahamkah kita makna setiap satu bacaan yang kita lafazkan ketika solat? jika YA, Alhamdulillah...jika sebaliknya, bagaimana kita hendak KHUSYUK ketika solat jikalau kita tidak faham apa yang kita baca?


Video ini sangat baik & ringkas untuk dijadikan rujukan MAKNA BACAAN DALAM SOLAT. Moga-moga dengan memahami erti bacaan-bacaan dalam solat, kita akan diberikan nikmat KHUSYUK.










HUBUNGI KAMI:
ABDUL KHALIQ HJ. ABDUL RASHID
ROHAZLIN HJ. ZUKKAFLI
Perunding Telekomunikasi
(Telecommunication Consultant)
Sales & Marketing (Online)
KR Group
012 - 2246807 [Khaliq]
012 - 2723241 [Rohazlin]

No comments: