"Dengan nama Allah, Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Sesiapa yang bertaqwa kepada Allah (dengan mengerjakan suruhan-Nya dan meninggalkan larangan-Nya), nescaya akan diberikannya kelapangan (jalan keluar dari segala perkara yang menyusahkannya). Dan diberikanya rezeki yang tidak disangka-sangka. Dan (ingatlah), sesiapa yang bertawakal (berserah diri bulat-bulat) kepada Allah, maka dicukupkan baginya (keperluan untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala yang di kehendaki-Nya. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap-tiap sesuatu."

Surah At-Talaq : Ayat 2 & 3 (Ayat Seribu Dinar)


NOTE : SIMKAD Tone Excel/Tone Plus memberikan Anda PENDAPATAN 3 KALI Sebulan berbanding simkad-simkad lain dalam pasaran

Sunday, March 1, 2015

Etika Perkhidmatan Pelanggan

Berikut adalah antara kriteria-kriteria atau etika dalam memberikan perkhidmatan terbaik kepada para pelanggan :

1) Taqwa
2) Amanah
3) Jujur
4) IstiqamahKetepatan Masa
5) Imej Diri - Kemas (Sedap Mata Memandang)
6) Efisyen
7) Baik Hati
8) Keadilan
9) Kerajinan
10) Ketelusan
11) Kemesraan
12) Bekerjasama
13) Muhasabah Diri
14) Berfikiran Terbuka
15) Bertanggungjawap
16) Hormat-menghormati


HUBUNGI KAMI:
ABDUL KHALIQ HJ. ABDUL RASHID
ROHAZLIN HJ. ZUKKAFLI
Perunding Telekomunikasi
(Telecommunication Consultant)
Sales & Marketing (Online)
KR Group
012 - 2246807 [Khaliq]

012 - 2723241 [Rohazlin]

No comments: